2011. november 23., szerda

IMPOSE Kids 140-es kislány félgarbó - Jelenlegi ára: 200 Ft

Beleírt méret: 140-es, de a mért értékek a mérvadóak.
Hibátlan, szép állapotú kislány félgarbó.
Több méretben töltök fel garbókat, érdemes szétnézni nálam.
Általánosságban, miután használt ruháról lévén szó, előfordulhat kisebb folt, bolyhosság, nyúlás. Lehetőség szerint ezeket igyekszem feltüntetni a leírásnál. Ha mégsem venném észre, nem szeretném, ha emiatt bárki földbe döngölne, hisz én is ember vagyok, tévedhetek. Hajlandó vagyok kompromisszumra egészen addig, míg nem én fizetek rá.
Megkérek mindenkit ennek tudatában licitáljon.
Senkit nem célom átverni, éppen ezért én is elvárom, hogy csak az licitáljon, aki komolyan szeretné a ruháimat.
Minden kérdésre válaszolok!!!


Jelenlegi ára: 200 Ft

Az aukció vége: 2011-11-26 09:44
. IMPOSE Kids 140-es kislány félgarbó - Jelenlegi ára: 200 Ft