2012. március 3., szombat

150W 500lm CREE LED LÁMPA + AKKU +TÖLTŐ + ADAPTER - Jelenlegi ára: 1 Ft


Új termék!
A BRUTÁL Q5 CREE LED-es változat!
mert nem mindegy...
Egy vásárló leveléből: ) :
"... aztán kimentem a tornácra ( este fél 11 órakor, esőben) és bekapcsoltam. Majd lekicsinylően beletekintettem kb 30 cm-ről és az agyamig hatolt a fény. A hajam azóta kihullott. Nos, 10 perc múlva, amikor újból visszajött a látásom és a retinám kiheverte ezt az atomvillanást, a fénycsóvát ráirányítottam a 45m távoli garázsomra, majd az összedőlt.
Mondanom sem kell, ezek után minden gyermeket meghazudtoló módon ( 54 évesen) kirohantam az utcára és onnan a 35 m magas templomtornyot vettem célba. A benne fészkelő gyöngybagoly ma este többet nem repül. Iszonyat, brutál !!
A 12 éves fiamnak vettem Karácsonyra, mert szegény fél még a baranyai sötétségben. Szerintem, ha ezzel a "kicsikével" kimegy az udvarra, vele szemben esélye nincs senkinek. Tolnáig világít majd. "
POLICE 150W  TÖLTHETŐ AKKUMULÁTOROS, DUPLA ZOOM-OS PROFESSZIONÁLIS LÁMPA
DÖBBENETES FÉNYERŐVEL (500 LUMENS)
(Elemmel is használható)
KÜLÖN FEGYVER SZERELÉKET IS ÁRULOK HOZZÁ
Masszív fémház
CREE LED
500 lm fényerő
hatótáv 200 - 250 m, van aki szerint több.
Extrém nagy hatótávolság párás és ködös levegőben is.
Szórt vagy élesen fókuszált fénysugár.
Profi nagyítóoptika rendszer
2 irányba tekerhető racsnis zoom funkció.
Víz, ütés és porálló
Övre akasztható
3 FUNKCIÓ:
-SOS fény
-teljes fény
-szórt fény
Tartozékok:
220V hálózati töltő + ADAPTER (FÖLDELT ALJZATHOZ)
3500 mAh Li-ion 18650 akkumulátor 
elemtartó 3db. AAA elemnek, vagy tölthető elemnek
csuklópánt
fém  akasztó
gumírozott ütésálló mágnes záras díszdoboz
Személyesen szombaton  Bp. III., II., ker, v. posta



Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2012-03-04 21:39
. 150W 500lm CREE LED LÁMPA + AKKU +TÖLTŐ + ADAPTER - Jelenlegi ára: 1 Ft